محاسبه هزینه ها و خسارات حقوقی

مؤسسه حقوقی وکلای رأی مثبت با استناد به قوانین موضوعه در صدد است خدمات رایگان و آنلاین به کاربران در خصوص میزان هزینه دادرسی در مراحل مختلف ، دیه به نرخ روز ، مهریه به نرخ روز و خسارت تأخیر تادیه ارائه نماید. امید است این خدمات منجر به آگاهی بخشی و حفظ حقوق کاربران در مواجه با اینگونه دعاوی گردد.

محاسبه هزینه ها و خسارات

وکیل پایه یک دادگستری و وکلای موسسه متشکل از بهترین وکیل کیفری ،اساتید دانشگاه در رشته حقوق جزا و جرم شناسی هستند که هم تخصص فراوانی در زمینه دعاوی کیفری داشته و هم به واسطه به نتیجه رساندن صدها ها پرونده در این زمینه تجربه بالا و ارزشمندی دارند.

موسسه حقوقی رای مثبت با حضور وکلای مجرب  و بهترین وکیل کلاهبرداری و وکیل روابط نامشروع و وکیل مواد مخدر و وکیل جرایم سایبری و وکیل جرایم پزشکی را که تخصص همان موضوع را دارد و پرونده های مشابه زیادی را کار کرده و به قولی چم وخم را خوب می داند برای دعوای شما انتخاب و بر می گزیند

 
یکی از مهمترین دعاوی حقوقی دعاوی خانواده می باشد . موسسه حقوقی وکلای رای مثبت و وکیل حقوقی متشکل از گروهی از وکیل پایه یک دادگستری می باشد که به صورت تخصصی در زمینه های مختلف از جمله  وکیل طلاق شامل حضانت و استرداد جهیزیه و  … فعالیت می نماید.

محاسبه خسارت تاخیر تادیه

خسارت تأخیر تادیه بر اساس نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی متناسب با تغییر شاخص سالانه از زمان سررسید تا پرداخت محاسبه می گردد. مؤسسه حقوقی رأی مثبت با التفات به جدول شاخص تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی ، خسارت تأخیر تادیه دینی که به صورت وجه رایج اعم از چک ، سفته ، برات و غیره می باشد را به صورت آنلاین محاسبه و در اختیار کاربران قرار می دهد.

محاسبه دیه به نرخ روز

مؤسسه حقوقی وکلای رأی مثبت با در نظر گرفتن قوانین موضوعه و نظریه پزشکی قانونی که دیه هر عضو را به صورت درصد تعیین می کند ، میزان دیه دریافتی شاکی را ، از بیمه یا متشکی عنه به صورت ریال برای کاربران به نمایش می گذارد. دیه کامل مرد مسلمان در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۴۸۰ میلیون تومان و مبلغ دیه کامل در خصوص تغلیظ دیه در ماه های حرام مبلغ ۶۴۰ میلیون تومان می باشد.

محاسبه مهریه به نرخ روز

یکی از دعاوی خانوادگی مهریه است که به صورت وجه رایج در عقد نامه ذکر می گردد ، برای اینکه زوجین از حقوق خود آگاهی داشته باشند مؤسسه حقوقی وکلای رأی مثبت با التفات به شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی که از طرف بانک مرکزی هر ساله تعیین می گردد به صورت آنلاین مهریه ای که به صورت وجه نقد در عقدنامه ذکر گردیده است را به نرخ روز محاسبه و در اختیار کاربران قرار می دهد.

محاسبه هزینه دادرسی

در زمان هایی که شکایت های مختلف در دادگاه صورت می گیرد، باید هزینه هایی تحت عنوان هزینه دادرسی و خدمات قضایی پرداخت شود. اگر شما در فکر شکایت از موضوعی هستید و می خواهید با هزینه های لازم برای دادرسی و انجام خدمات قضایی آشنا شوید، می توانید از سرویس محاسبه آنلاین هزینه دادرسی و خدمات قضائی در موسسه حقوقی رای مثبت استفاده کنید و هزینه ها را بررسی کنید.

Rate this page

تماس با ما

تلفن موسسه

موبایل

برگشت به منوی تماس ها

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها