وکیل مواد مخدر

وکیل مواد مخدر

یکی از شاخه های وکالت و وکیل دعاوی کیفری در حوزه مواد مخدر و قاچاق است. بهترین وکیل مواد مخدر در تهران را در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت خواهید یافت. وکیل قاچاق مواد مخدر کسی است که با تسلط کافی بر قوانین مربوطه چه قوانین عام همچون قانون مجازات اسلامی و چه قوانین خاص این حوزه مانند قانون مبارزه با مواد مخدر بتواند استنباط صحیحی از یک دعوی قاچاق مواد مخدر داشته باشد. در ادامه به این دعاوی حقوق کیفری خواهیم پرداخت تا با جزئیات بیشتر آشنا شوید.

وکیل قاچاق مواد مخدر

دعاوی کیفری دعاوی هستند که در حوزه جرایم و مجازات ها مطرح و به این امور رسیدگی می نمایند. جرم آن فعل یا ترک فعلی است که از سوی قانونگذار جرم انگاری شده و برای آن مجازات تعیین گردیده است.جرایم از لحاظ فعل یا ترک فعل صورت گرفته و مجازات معینه در قانون به درجات گوناگونی تقسیم بندی می شود که به جرایم مهم با مجازات سنگین و جرایم کوچکتر با مجازات کمتر می توان اشاره نمود.از جرایم بسیار مهم که اغلب مجازات سنگینی در قانون برای ان پیش بینی شده است جرم قاچاق مواد مخدر می باشد.

یک وکیل قاچاق مواد مخدر باید پیچیدگی خاص این دعاوی را شناخته و این با داشتن تجربه کافی و استمرار در این حوزه به دست می آید.تلفیق دانش و تجربه می تواند یک وکیل قاچاق مواد مخدر را به مقصود رسانده تا بتواند بهترین دفاع را از موکلین خویش انجام دهد.همانگونه که مطرح شد جرم قاچاق مواد مخدر از پیچیدگی خاصی برخوردار است و جزو جرایمی است که دارای جنبه های گوناگونی است.این جرم علاوه بر جنبه عمومی که هر جرمی دارد، جنبه امنیتی و سیاسی خاصی دارد. همچنین ابعاد و آثار این جرم به گونه ای است که تبعات اجتماعی و خانوادگی بزرگی داشته و آثار سوء آن می تواند جامعه را فرا بگیرد.

تعریف قاچاق مواد مخدر

مواد مخدر یک ماده طبیعی یا یک ترکیب شیمیایی است که باعث تغییراتی در سیستم عصبی می شود و همین تغییرات است که باعث احساس لذت، اعتیاد و وابستگی می شود.قاچاق مواد مخدر به معنای ورود یا خروج کلیه مواد طبیعی و شیمیایی اعتیاد آور که به کشور ممنوع و یا اینکه ورود آن اشکالی نداشته باشد و مجاز باشد اما از راه های غیر قانونی وارد کشور و یا از کشور خارج شود، گفته می شود.به علاوه لازم به ذکر است که برخی از این مواد تخدیر کننده نیست اما ممکن است باعث ایجاد تحرک و توهم در اشخاص شود.قابل ذکر است چنین فردی را قاچاقچی یا سوداگر می نامند.

مجازات قاچاق مواد مخدر

در قوانین مربوطه به مواد مخدر برای مرتکبان جرم مخدر مجازاتی در نظر گرفته شده است و جزو مجازات های سنگین محسوب می شود.مجازاتهایی همچون اعدام، حبس های طویل المدت، شلاق، جزای نقدی، ضبط و مصادره اموال در نظر گرفته شده است.شایان ذکر است این مجازات ها نسبت به نوع مواد قاچاق شده و میزان آن تعیین می گردد. به شما پیشنهاد میشود مقاله مجازات مواد مخدر صنعتی را نیز مطالعه کنید.

وکیل قاچاق مواد مخدر موسسه حقوقی وکلای رای مثبت

موسسه حقوقی وکلای رای مثبت متشکل از گروهی از دکترین حقوق و وکلای پایه یک دادگستری  متخصص در دعاوی حقوقی و کیفری می باشد.  یکی از موضوعاتی که از زیر مجموعه دعاوی کیفری بوده و موسسه حقوقی وکلای رای مثبت در آن به صورت تخصصی فعالیت می نماید جرم قاچاق مواد مخدر می باشد .این دعاوی توسط وکلای متخصص قاچاق مواد مخدر پی گیری می گردد .

موسسه حقوقی وکلای رای مثبت با همکاری تعدادی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری در تخصص های گوناگون توانسته اعتماد موکلین خویش را کسب نماید.وکلای مجموعه در دعاوی قاچاق مواد مخدر علاوه بر تخصص و دانش کافی از تجربه کافی نیز که لازمه این نوع دعاوی است بهره می برند.همین دانش و تجربه است که باعث گردیده کارنامه ای درخشان رقم خورده و رضایتمندی بالایی از سوی موکلین حاصل گردد.

موکلین و کاربران موسسه حقوقی وکلای رای مثبت می توانند در خصوص دعوی قاچاق مواد مخدر از مشاوره های تخصصی وکلای قاچاق مواد مخدر موسسه حقوقی وکلای رای مثبت استفاده نموده و و با کسب اطمینان از دانش و تجربه وکلای متخصص قاچاق مواد مخدر این موسسه ، با تفویض وکالت از خدمات تخصصی  وکلای متخصص قاچاق مواد مخدر موسسه حقوقی وکلای رای مثبت در راستای حمایت از حقوق موکلین و جلوگیری از تضییع حقوق آنان در مراجع قضایی استفاده نمایند .

وکیل قاچاق مواد مخدر

به شما پیشنهاد میشود مقاله نگهداری و مالکیت مواد مخدر را مطالعه کنید.

وکیل مواد مخدر در تهران

همانگونه که مطرح گردید دعاوی مواد مخدر از تخصصی ترین دعاوی محسوب می شود و یک وکیل مواد مخدر مجرب باید با فعالیت چندین ساله و تمرکز بر روی این دعاوی به تجربیات بسیاری دست یابد تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. مشاوره حقوقی با بهترین وکیل قاچاق مواد مخدر در تهران در موسسه حقوقی رای مثبت همراه شما خواهد بود.

شایان ذکر است که حجم بسیار زیاد قوانین و مقررات دعاوی مواد مخدر باعث گردیده که یک وکیل مواد مخدر در برابر نکات و آیین نامه ها و قوانین بسیاری قرار گیرد و بهترین وکیل مواد مخدر و وکیل کیفری کسی است که با تسلط کافی بر تمامی این قوانین و همچنین با تجربه بالا بتواند آنچه به نفع موکل خویش را بدست آورد.

با توجه به گستره جمعیتی و تمرکز بالا ی جمعیت در تهران و شهر های کوچک اطراف آن بسیاری از پرونده های مواد مخدر در این شهر مطرح می شود و مورد رسیدگی سسیتم قضائی قرار می گیرد.

شایان ذکر است بسیاری از زندان های مربوط به جرایم مواد مخدر در شهر تهران و حوالی آن قرار دارد و یک وکیل مواد مخدر  در تهران کسی است که تمرکز کاری خویش را بر اینگونه دعاوی قرار داده و محاکم قضائی مرتبط و همچنین سایر ارگانهای مربوط به دعاوی مواد مخدر را به خوبی بشناسد.

بهترین وکیل مواد مخدر در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت

موسسه حقوقی وکلای رای مثبت با همکاری بهترین وکیل پایه یک دادگستری و وکلای مواد مخدر که تجربه سالیان طولانی در دعاوی مواد مخدر را دارند توانسته نامی درخشان در قبول و به نتیجه رساندن این دعاوی  از خود بر جای گذارد. وکلای مواد مخدر موسسه که از بهترین اساتید دانشگاه هستند با قبول سنگین ترین و پیچیده ترین پرونده های مواد مخدر و به نتیجه مطلوب رساندن آنها توانسته کارنامه ای قابل دفاع را رقم بزنند.

Rate this articles
اطلاع رسانی
خبرم کن وقتی
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

برچسب ها

 

تماس با ما

تلفن موسسه

موبایل

برگشت به منوی تماس ها

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها