محاسبه دیه به نرخ روز

مواد ۴۴۸ لغایت ۷۲۸ از کتاب چهارم قانون مجازات اسلامی مصوب ۹۲/۰۲/۰۱ اختصاص به مبحث دیات دارد. مؤسسه حقوقی وکلای رأی مثبت با در نظر گرفتن قوانین موضوعه و نظریه پزشکی قانونی که دیه هر عضو را به صورت درصد تعیین می کند ، میزان دیه دریافتی شاکی را ، از بیمه یا متشکی عنه به صورت ریال برای کاربران به نمایش می گذارد.
دیه کامل مرد مسلمان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان و مبلغ دیه کامل در خصوص تغلیظ دیه در ماه های حرام مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان می باشد. لازم به ذکر است تغلیظ و افزایش دیه در ماههای حرام مختص دیه نفس است و در مورد دیه اعضأ بدن تغلیظ و افزایش دیه وجود ندارد ، بنابراین دیه اعضأ در ماههای حرام و عادی یکسان می باشد.

نوع محاسبه : درصدی

میزان دیه به درصد
%

موسسه حقوقی  وکلای رای مثبت با سابقه طولانی در امر مشاوره و وکالت پرونده های قضائی اعم از حقوقی و کیفری توانسته کارنامه درخورتوجه از خود برجای گذارد.

وکیل پایه یک دادگستری و وکلای موسسه متشکل از بهترین وکیل کیفری ،اساتید دانشگاه در رشته حقوق جزا و جرم شناسی هستند که هم تخصص فراوانی در زمینه دعاوی کیفری داشته و هم به واسطه به نتیجه رساندن صدها ها پرونده در این زمینه تجربه بالا و ارزشمندی دارند.

موسسه حقوقی رای مثبت با حضور وکلای مجرب  و بهترین وکیل حقوقی و وکیل ملکی و وکیل خانواده را که تخصص همان موضوع را دارد و پرونده های مشابه زیادی را کار کرده و به قولی چم وخم را خوب می داند برای دعوای شما انتخاب و بر می گزیند

تماس با ما

تلفن موسسه

موبایل

برگشت به منوی تماس ها

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها