مورد علاقه 0

شورای حل اختلاف ناحیه3

   نشاني : خيابان شريعتي نرسيده به ميرداماد خيابان گل نبي ميدان كتابي پلاك 50
 تلفن:22862233 22867436

موسسه حقوقی وکلای رای مثبت در راستای حمایت تخصصی از موکلین خود از وکلای پایه یک دادگستری و متخصص در دعاوی حقوقی و کیفری استفاده می نماید .
موسسه حقوقی وکلای رای مثبت در مواجه با دعاوی حقوقی از وکلای پایه یک دادگستری که تخصص خود را در امور حقوقی قرار داده‌اند استفاده می نماید از جمله مهمترین اقسام وکیل حقوقی می توان به وکیل ملکی ،سرقفلی، وکیل قرارداد ، وکیل خانواده ،وکیل طلاق، وکیل شرکت‌ها ،وکیل ارث ،وکیل تجاری ،وکیل امور بیمه ، وکیل روابط کارگر و کارفرمایی، وکیل شهرداری، وکیل بین المللی و غیره اشاره نمود .

موسسه حقوقی وکلای رای مثبت در مواجه با دعاوی کیفری از وکلای پایه یک دادگستری که تخصص خود را در امور کیفری قرار داده‌اند استفاده می نماید از جمله مهمترین اقسام وکیل کیفری می توان به وکیل قتل و ضرب وجرح عمدی، وکیل سایبری و  جرایم رایانه ای ، کلاهبرداری ،وکیل جعل اسناد، وکیل خیانت در امانت ،وکیل مواد مخدر ،وکیل جرایم پزشکی، وکیل جرایم رانندگی ، وکیل روابط نامشروع و غیره اشاره نمود .
موسسه حقوقی وکلای رای مثبت در مواجه با پرونده های حقوقی و کیفری با به کارگیری از وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در آن حوزه به صورت تخصصی و خرد جمعی عمل نموده و حافظ حقوق موکلین خود به بهترین شکل ممکن می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکلای متخصص موسسه حقوقی وکلای رای مثبت
با شماره 02178351 تماس گیرید

4 پاسخ به “شورای حل اختلاف ناحیه۳”

  1. محمد نخعی گفت:

    با درود با توجه باینکه از ۵ واحد ساختمان واح طبقه اول فاقد پارکینگ می باشد و در پارکینگ همه واحد ها دارای انباری هستند اکنون درب ریموت دار ساختمان ( برد دستگاه ) خراب شده واحد اول از پرداخت تعمیر و تعویض برد خودداری نموده است .
    آیا قانونآ حق با ایشان است و یا اینکه می باید سهم خود را بپردازد .
    ضمنآ چون دو واحد از ۵ واحد مستاجر بوده و حق پارکینگ دارند و از آن استفاده می نمایند سهم پرداختی بعهده مالکین است یا مستاجران
    با سپاس از راهنمایی شما

    • احسان سهرابی گفت:

      سلام خرج هزینه های کلی ساختمان با موجر و جزیی با مستاجر می باشد .اینگونه هزینه ها اصولا بر عهده موجر می باشد .واحد یک هم اگر از پارکینگ هیچگونه حق استفاده ای ندارد هزینه ای نباید پرداخت کند.

  2. عبدی گفت:

    با سلام پدرم فوت کردن در خواست تحریر ترکه دادیم و پلاک ثبتی بدون آدرس و مشخصات بما در دادرسی تحریر ترکه ابلاغ شد چون ما اطلاعاتی از ملک مزبور نداشتیم بما گفتند میتونیم استعلام مجدد با کد ملی متوفی بدیم که گویا این استعلام از روی برگه انحصار وراثت انجام و شماره ملی برادر بزرگترم را بعنوان متوفی در سامانه استعلام اسناد و املاک درج کردند بعد از ۲۰ روز نتیجه آمد که با این کد ملی ملکی پیدانشد و اگر مستنداتی دال بر مالکیت مرحوم نظیر نام و نام خانوادگی کدملی و شناسنامه مرحوم را ارائه کنید مجددا بررسی و اعلام میکنیم بنابراین اعلام
    درخواست استعلام مجدد با کدملی مرحوم پدرم را داشتم که مسئول اینکار امتناع کردند و گفتند نتیجه همینه که هست در صورتیکه اشتباه اپراتور ایشان این اشکال را ایجاد کرده در این خصوص راهنمایی میخواستم با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب ها

 

تماس با ما

تلفن موسسه

موبایل

برگشت به منوی تماس ها

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها