وکیل آنلاین 24 ساعته

وکیل آنلاین ۲۴ ساعته

با گسترش روز افزون علم و دانش و گسترده شدن تکنولوژی های جدید امروزه  بسیاری از امور اداری، قضایی و …. به صورت آنلاین( برخط) صورت می پذیرد .گسترش علم باعث گردیده حوزه های جدیدی در رشته های علمی پدید آید و آن ارائه خدمات به صورت مجازی و آنلاین می باشد. این اتفاق کمک شایانی به گسترش ارائه خدمات به اکثریت جامعه نموده است و باعث آسایش بیشتر دریافت کنندگان خدمات گشته است .موسسات حقوقی و وکلای دادگستری نیز از این اتفاق بی بهره نبوده و با بروزرسانی سیستم های کاری خویش و ارائه خدمات آنلاین به موکلین و مراجعین خویش توانستند اتفاقاتی درخشان  رقم زنند. این امر باعث تردد کمتر مراجعین گشته و ایشان می توانند از منزل یا محل کار خود به صورت آنلاین و با ارسال مدارک خود مشاوره تخصصی از یک وکیل دادگستری متبحر دریافت نمایند.

وکلای دادگستری نیز توسط سیستم‌های ارتباطی توانستند با ارائه خدمات به تعداد بیشتری از موکلین خویش منشا اتفاقات خوب و ارزشمندی باشند. اهمیت مشاوره و وکالت به صورت آنلاین و عدم نیاز به تردد جهت دریافت خدمات حقوقی در بحران جهانی اپیدمی بیماری کرونا خود را بیشتر نشان داد و ارزش آن برای همگان آشکار گردید. با توجه به شیوع بیماری مذکور و خطر ارتباط فیزیکی بین اشخاص این ارتباط مجازی باعث گردید ارائه خدمات حقوقی به افراد جامعه قطع نگردیده و بدون مشکل صورت پذیرد.

موسسه حقوقی وکلای رای مثبت با همکاری تعدادی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری که تسلط ویژه‌ای بر مشاوره و وکالت به صورت آنلاین و با استفاده از سیستمهای ارتباطی دارند توانسته در چند سال اخیر خدمات گسترده و شایانی به موکلین و مراجعین خود ارائه نماید. از دیگر مزایای استفاده از سیستم های ارتباطی می تواند پیگیری پرونده های موکلین از طریق سایت موسسه وکلای رای مثبت و سامانه موکلین اشاره نمود که موکلین گرامی می توانند بدون حضور فیزیکی از روند کار پرونده خویش در هرلحظه که بخواهند و به صورت آنلاین با خبر شده و پیگیری نمایند

وکیل آنلاین ۲۴ ساعته

وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که پس از دریافت لیسانس رشته حقوق و یا رشته فقه و مبانی حقوق موفق به قبولی در آزمون کانون وکلا گردیده و پس از طی ۱۸ ماه دوران کارآموزی در آزمون دیگر به نام اختبار موفق به کسب نمره قبولی گردیده است و به پروانه پایه یک وکالت نائل آمده است. یک وکیل دادگستری موفق شخصی است که با تسلط بر قوانین جاری کشور و تسلط بر قواعد حقوقی بتواند بهترین راهکار و راه حل ها برای مشکلات پیش آمده موکلین خویش اتخاذ نماید.

از دیگر امتیازات و مشخصات یک وکیل دادگستری متبحر تجربه کار عملی در حوزه‌های مختلف رشته حقوق میباشد. تجربه باعث می گردد یک وکیل دادگستری به کلیه جنبه‌های مختلف یک پرونده اشراف کامل داشته باشد و همین موضوع است که کمک می نماید بهترین راهکار را برای حل مشکلات موکل خویش اتخاذ نماید. تخصص و تجربه باعث می گردد هیچ موضوعی از نگاه یک وکیل دادگستری حرفه ای مغفول نمانده و همین هم کمک شایانی به موکل می نماید .از دیگر بارزه های یک وکیل دادگستری به روز بودن و آگاهی از تغییر قوانین و آیین نامه های جدید است و همچنین آگاهی و تسلط بر آرای وحدت رویه است  که امری بسیار مهم و حیاتی  در کسب یک نتیجه مطلوب در یک پرونده حقوقی می باشد.

به شما پیشنهاد میشود که بخش تنظیم دادخواست آنلاین را نیز مشاهده کنید.

وکیل پایه یک دادگستری آنلاین

رشته های مختلف علمی هرکدام خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. رشته حقوق نیز از جمله رشته‌های بسیار مهم و کاربردی در جهان می باشد که دارای پیچیدگی و خصوصیات منحصر به فردی است که شاید کمتر در رشته‌های دیگر بتوان دید. رشته حقوق به دو شاخه اصلی حقوقی و کیفری تقسیم میگردد. امور حقوقی مربوط به روابط مالی و یا غیرمالی بین اشخاص جامعه می‌باشد که جنبه جرم و مجازات در آن وجود ندارد و باعث تنظیم روابط بین اشخاص می گردد. اعم از دعاوی مالی، روابط قراردادی و سایر امور حقوقی در این شاخه از رشته حقوق می‌گنجد.

امور کیفری به اموری گفته می شود که از نظر قانون جرم انگاری شده و در قانون برای آن مجازات تعیین شده است. مشاغلی که در رشته حقوق وجود دارند  و فارغ التحصیلان این رشته می توانند بدین مشاغل روی آورند عبارت است از قضاوت ، وکالت، سردفتر اسناد رسمی و مشاوره حقوقی . قاضی شخصی است که پس از طی مراحل علمی و گزینشی مخصوص خود در مقام قضاوت نشسته و در قوه قضاییه که مرجع اصلی رسیدگی به تظلمات مردم است قرار می گیرد.

وکیل دادگستری شخصی است که پس از قبولی در آزمون وکالت و طی مراحل دشوار علمی و گذراندن دوران کارآموزی به این شغل شریف نائل آمده و وظیفه وی دفاع از حقوق مردم در برابر یکدیگر و دفاع از حقوق اشخاص در  مراجع قضایی است. سردفتر اسناد رسمی وظیفه انجام تشریفات و تنظیم اسناد رسمی کشور را برعهده دارد. مشاور حقوقی نیز شخصی است که به شغل وکالت نائل نیامده اما به واسطه دانش حقوقی و تجربه کافی خویش می تواند به اشخاص یا شرکت ها مشاوره حقوقی ارائه دهد.

مشاوره آنلاین شبانه روزی

بسیاری از اشخاص مشکلات حقوقی دارند که با یک انتخاب هوشمند و آگاهانه و با یک مشاوره ساده پیش از وقوع یک اتفاق ناگوار می‌توانند به راحتی به راه‌حل مناسبی دست یافته و خود را از گزند و خطرات بزرگی که ممکن است نادانسته (و به جهت عدم اطلاع کافی از مسائل حقوقی) بر حذر دارد. به همین دلیل است که یک مرجع مطمئن و یک موسسه حقوقی معتبر که از وکلای با دانش و باتجربه بهره می برد می تواند کمک شایانی به اشخاص نماید. نظر به گسترش خدمات آنلاین و از راه دور امروزه افراد می‌توانند با یک هزینه بسیار اندک و بدون نیاز به حضور و تحمل رنج رفت و آمد توسط یک وکیل متبحر و با دانش و از راه دور و توسط وسایل ارتباطی از خدمات مشاوره حقوقی استفاده نمایند و از خطرات احتمالی عدم آگاهی در یک موضوع حقوقی دور بمانند.

پیشنهاد میشود که بخش محاسبه هزینه دادرسی آنلاین را نیز مطالعه کنید.

وکیل و مشاوره آنلاین در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت

موسسه حقوقی وکلای رای مثبت با بهره مندی از حضور تعدادی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری، اساتید دانشگاه و کارشناسان خبره و با راه اندازی و به خدمت گرفتن یکی از بروزترین سایت های حقوقی کشور خدمات آنلاین کم‌نظیری در اختیار موکلین و مراجعین خویش قراردهد. موسسه حقوقی وکلای رای مثبت خدماتی همچون مشاوره آنلاین، طرح پرسش و پاسخ آنلاین،  انجام امور وکالتی و دریافت و ارسال اسناد و مدارک به صورت آنلاین و با کمترین نیاز به مراجعه حضوری، دارابودن سامانه امور موکلین که برای اولین بار در کشور که خدمتی بی‌نظیر می‌باشد و ده‌ها خدمت حقوقی دیگر توانسته موفق به جلب اعتماد و رضایتمندی اشخاص و مراجعین و موکلین گردد.

در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت خدمات حقوقی به دو دسته تقسیم می گرد:

دسته اول خدمات مشاوره و قبول وکالت به صورت حضوری می باشد و دسته دوم خدمات آنلاین و غیر حضوری می باشد . موسسه حقوقی وکلای رای مثبت در راستای رفاه حال موکلین و تسریع ارائه خدمات حقوقی ، بدون نیاز به مراجعه حضوری به موسسه و وکلا ، نیازهای حقوقی کاربران و موکلین خود را رفع می نمایند . بدین صورت که با برقراری ارتباط آنلاین از طریق واتس آپ و تماس تلفنی می توانند از مشاوره های تخصصی این موسسه توسط وکلای آنلاین آن بهره مند گردند . وکیل تلفنی در رای مثبت نیز در ساعات اداری و غیر اداری نیز در خدمت شما است.

همچنین موکلین و کاربران این موسسه می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری ، مدارک خود را جهت بررسی و مطالعه وکلا از طریق خدمات انلاین اعم از ارسال از طریق واتس آپ یا ایمیل موسسه ارسال نمایند. پس از بررسی مدارک توسط وکلای آنلاین موسسه ، پس از توافق بر میزان حق الزحمه وکلا ، با تنظیم غیر حضوری قرارداد الکترونیک وکالت ، وکلای آنلاین موسسه که حسب مورد وکلای پایه یک دادگستری و متخصص در دعاوی حقوقی و کیفری می باشند نسبت به تنظیم قرارداد و یا دادخواست و یا قبول وکالت از موکلین اقدام نموده و با اعلام وکالت در پرونده از حقوق آنان حمایت تخصصی نموده و از تضییع حقوق موکلین در مراجع قضایی و غیرقضایی جلوگیری می نمایند .

اطلاع رسانی
خبرم کن وقتی
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

برچسب ها

 

تماس با ما

تلفن موسسه

موبایل

برگشت به منوی تماس ها

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها