مشاوره تلفنی وکیل

مشاوره تلفنی وکیل

مشاوره در زمینه ی مسائل و موضوعات حقوقی به چند روش صورت میگیرد که یکی از محبوب ترین انواع آن اخذ مشاوره به صورت تلفنی است چرا که در این روش فرد مشکلاتی از قبیل طی کردن مسافت زیاد و صرف وقت فراوان خصوصاً در شرایط ترافیکی این روزها و یافتن جای پارک و ….. را نخواهد داشت و بسیار راحت تر و سریع تر به پاسخ سوال خود و نتیجه ای که مدنظر دارد خواهد رسید. بنابراین مشاوره تلفنی وکیل به دلیل مزایای خاصی که دارد ازجمله صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین اینکه بسیاری افراد با بیان مشکلات و وقایع خصوصی خود به صورت غیرحضوری راحت تر هستند، بسیار پرطرفدار و کاربردی است.

مشاوره تلفنی وکیل حقوقی میتواند در زمینه موضوعات حقوقی ، کیفری، ملکی ، خانواده، طلاق و غیره باشد که با توجه به تخصص وکیل دادگستری و حوزه ای که بیشتر در آن فعالیت مینماید تعیین می‌گردد. دقت داشته باشید که قبل از انتخاب یک مشاور حقوقی تلفنی مناسب، تحصیلات و تخصص مشاور را بررسی نمایید؛ تا بتوانید از  مشاور حقوقی متخصص در زمینه مورد نظر خود کمک بگیرید.

مشاوره تلفنی حقوقی:

در اختلافات و دعاوی حقوقی لازم است که یا سواد حقوقی داشته باشید یا اینکه به یک مشاور حقوقی مراجعه نمایید که در موضوع مربوط به پرونده ی شما تخصص و دانش کافی را داشته باشد . با مشورت در خصوص موضوع پیش آمده با فرد متخصص، قطعاً از ضررهای احتمالی که ممکن است برای شما ایجاد شود جلوگیری خواهید کرد و قاعدتاً در مدت زمان کمتری به حق و حقوق خود دست خواهید یافت.

مشاور تلفنی حقوقی ، شخصی است که مدرک تحصیلی رشته حقوق را داراست، برخی دارای مدرک کارشناسی حقوق، برخی کارشناسی ارشد و یا دکترا هستند ، برخی نیز علاوه بر مدرک دانشگاهی در رشته حقوق دارای پروانه وکالت دادگستری هستند که این افراد تخصص، مهارت و دانش فراوانی در زمینه موضوعات حقوقی خواهند داشت. چرا که وکلای دادگستری در دادگاه ها تجربه ی عملی برای هر پرونده کسب نموده اند و راهکارهای قانونی و حقوقی مرتبط با موضوع را برای حل سریع تر آن ارائه خواهند نمود. مشاور تلفنی حقوقی که تخصص لازم را در موضوع پرونده داشته باشد ، میبایست بتواند تمام ابعاد پرونده را مورد بررسی قرار دهد و موجب گردد که مسیر پرونده با کمترین خسارت و عوارض برای شخص مشاوره گیرنده پیش برود.

بهترین مشاور حقوقی تلفنی:

بهترین مشاور حقوقی فردی است که علاوه بر اینکه دارای پروانه وکالت دادگستری می باشد و از لحاظ تجربی و عملی دارای تجربه کافی می باشد ، تحصیلات دانشگاهی آن در مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری در رشته حقوق گرایش حقوق خصوصی بوده است و از لحاظ علمی در تمامی جوانب پرونده های حقوقی مسلط می باشد . زیراکه در گرایش رشته حقوق خصوصی ،  به انواع دعاوی حقوقی  توجه می شود و  حوزه کاری و علمی آنان  متفاوت با دعاوی کیفری و گرایش رشته حقوق جزا می باشد  . بنابراین از نظر موسسه حقوقی وکلای رای مثبت ، بهترین مشاور حقوقی شخصی است که فارغ التحصیل گرایش رشته حقوق خصوصی بوده و از لحاظ علمی شخصی واجد صلاحیت و متخصص می باشد و با داشتن پروانه وکالت دادگستری ، از تجربه کاری و عملی و  رویه قضایی در خصوص پرونده های حقوقی اشراف کامل دارد . وقتی تجربه و دانش تخصصی با یکدیگر ترکیب می شود  آن مشاور حقوقی واجد صلاحیت علمی و تجربی برای ارائه مشاوره حقوقی تخصصی و حمایت از حقوق مشاوره گیرنده را خواهد داشت .

مشاوره تلفنی کیفری:

زمانی که شما مشاوره تلفنی با وکیل کیفری متخصص دریافت میکنید ، فارغ از اینکه موضوع مشاوره حقوقی است یا کیفری باید این انتظار را از مشاور خود داشته باشید که قانونی ترین و صحیح ترین راهکار حقوقی را به شما ارائه دهد که بتواند بازدهی سریع تری را برای شما به همراه داشته باشد .

مشاور تلفنی کیفری شخصی است که رشته ی دانشگاهی وی حقوق جزایی بوده است و عمده فعالیت وی در پرونده های کیفری ازجمله کلاهبرداری (وکیل کلاهبرداری) ، فروش مال غیر، سرقت و غیره بوده است. شاید ادعای اینکه دعاوی کیفری ارزش و اهمیت بالاتری نسبت به دعاوی حقوقی دارند، دور از واقعیت نباشد.

بدان جهت که دعاوی کیفری عموماً با جرائم مرتبط با جان مردم و آبرو و مال آنها در ارتباط است و هر دو طرف دعوا برای احقاق حقوقی چون حق زندگی، سلامتی، حیثیت، امنیت و مال خود که از جمله حقوق اولیه یک انسان است به طرح و پیگیری دعوا می پردازند لذا مشاور تلفنی کیفری باید فردی دارای دانش و متخصص در این امور باشد که بتواند شما را در این راستا رهنمون دهد . مشاور تلفنی کیفری با تکیه بر قوانین و تجربه و تسلطی که بر قوانین کیفری دارد، در پرونده کیفری شما به یاری‌تان خواهد آمد و بهترین راه را به شما ارائه خواهد داد.

مشاور تلفنی ملکی:

شاید برای شما یا نزدیکانتان پیش آمده باشد که در خصوص مسائل ملکی به مشکل برخورده باشید و به یک مشاور خوب در این زمینه نیاز پیدا کرده باشید، اخذ مشاوره تلفنی در زمینه ملک و اراضی موجب جلوگیری از تضییع حقوق مالکانه ی شما خواهد شد و شما با هزینه ای ناچیز املاک و اراضی تان را مجدداً احیاء خواهید نمود.

باید در نظر داشته باشید که دعاوی ملکی خود به دو دسته حقوقی و کیفری تقسیم می‌شوند و گاهی نیز پرونده هر دو بعد کیفری و حقوقی را در بر می‌گیرد بنابراین میبایست از مشاور تلفنی وکیل ملکی حرفه ای کمک بگیرید که هم در موضوعات کیفری و هم حقوقی آگاهی و تخصص کافی داشته باشد، اگرچه یک مشاور متخصص در امور حقوقی نیز میتواند روند پرونده را به سمت جلوگیری از زایل شدن حقوق شما پیش ببرد. با استفاده از وکلا و مشاوران حقوقی  که در زمینه های ملکی متخصص هستند و همچنین تجربه کافی در حل پرونده های دیگر را نیز دارند، میتوانید در زمان کوتاه تری دعاوی حقوقی و ملکی خود را به فرجام و عدالت برسانید.

مشاور تلفنی دعاوی خانواده از جمله طلاق و مطالبه مهریه:

یکی از گرایشات اساسی علم حقوق مباحث خانوادگی است مباحث خانوادگی نیز در زیر مجموعه امور حقوقی قرار می‌گیرد . مشاور خانواده می بایستی بر قوانین مختلفی همچون قانون مدنی ، قانون حمایت خانواده ، قانون نحوه اجرای محکومیتهای مالی ، قانون اعسار و قانون آیین دادرسی مدنی تسلط کافی و وافی داشته باشد.

باید توجه داشت وکیل خانواده علاوه بر تخصص تجربه و اطلاعات به روز شده قانونی باید تسلط لازم را به مباحث فقهی و شرعی داشته باشد چرا که حقوق خانواده برگرفته از شرع و فقه اسلامی بوده و در مواردی که قانون گذار سکوت کرده میتوان با استناد به آیات و روایات در این زمینه خواسته مطلوب را از دادگاه مطالبه نمود .مشاورتلفنی در حوزه ی خانواده می بایست روحیه صلح جویانه داشته باشد چرا که باید در این پرونده ها به شرایط و وضعیت فرزندان نیز توجه نمود و عدم دعوت طرفین به صلح ممکن است صدمات جبران ناپذیری را برای زن و شوهر و حتی فرزندان در پی داشته باشد.

مشاوره تلفنی موسسه حقوقی وکلای رای مثبت

در پایان، همانطور که بیان شد شما می‌توانید برای صرفه جویی در هزینه و زمان خود از خدمات مشاوره تلفنی موسسه حقوقی وکلای رای مثبت استفاده نمایید و با وکلای متخصص و مجرب مشاوره داشته باشید و به نتیجه مطلوب خود در مسیر پرونده تان برسید. در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت ، مشاوره تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری در هر رشته و گرایش رشته حقوق ارائه می گردد.

در این موسسه دعاوی به صورت تخصصی به وکلای متخصص ارجاع می گردد . در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت ، وکلای پایه یک دادگستری و دکترین حقوق در گرایش ها ی مختلف رشته حقوق از جمله گرایش حقوق خصوصی ، حقوق جزا و جرم شناسی ، حقوق بین الملل و حقوق عمومی حضور داشته و در مواجه با انواع دعاوی از جمله حقوقی و کیفری و ملکی و خانواده ، بسته به موضوع ، وکلای متخصص آن رشته به شما عزیزان مشاوره تلفنی اعم از حقوقی و کیفری و مشاوره ملکی و خانواده ارئه می نمایند . در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت شاهد ارائه خدمات تخصصی اعم از قبول وکالت و ارائه مشاوره تلفنی و حضوری  و حمایت تخصصی از حقوق شما عزیزان می باشیم .

در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت خدمات تلفنی اعم از مشاوره حقوقی و کیفری در تمامی دعاوی حقوقی و کیفری توسط وکلا و اساتید دانشگاه ارائه می گردد . همچنین کاربران  و موکلین موسسه حقوقی وکلای رای مثبت می‌توانند از طریق ارتباط تلفنی درخواست ها و نیازهای حقوقی خود را از جمله تنظیم انواع قراردادها، دادخواست  ، لایحه دفاعیه و شکواییه را برطرف کنند . همچنین کاربران و مراجعه کنندگان موسسه حقوقی وکلای رای مثبت می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق ارتباط تلفنی پرونده خود را به وکلای متخصص این موسسه تفویض کنند و از طریق سامانه موکلین در وب سایت موسسه از اقدامات وکلا ی خودآگاه گردند.

باید بدانید در موسسه حقوقی وکلای رای مثبت مشاوره ها وپذیرش وکالت توسط وکیل متخصص در دعاوی حقوقی و کیفری حسب درخواست موکلین و مراجعه کنندگان ارائه می گردد . یکی از راه های ارتباط با وکلای متخصص در دعاوی حقوقی و کیفری ، ارتباط تلفنی و آنلاین می باشد . موسسه حقوقی وکلای رای مثبت همه روزه از ساعت ۱۴ الی ۲۱ پذیرا و آماده ارائه خدمات تلفنی ، آنلاین و حضوری به موکلین و مراجعه کنندگان خود می باشد . موسسه حقوقی وکلای رای مثبت با تجربه بالغ بر یک دهه وکالت تخصصی توصیه می نماید قبلا از اقامه هرگونه دعوی و یا قبل از پاسخگویی به هر دعوی با وکلای متخصص آن رشته مشاوره تخصصی نمائید . این مشاوره اعم از تلفنی و یا حضوری شما را از حقوق خود آگاه نموده و  از تضییع آن جلوگیری خواهد نمود.

 

اطلاع رسانی
خبرم کن وقتی
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

برچسب ها

 

تماس با ما

تلفن موسسه

موبایل

برگشت به منوی تماس ها

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها