مورد علاقه 0

جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1399

جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۳۹۹

 

«اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص جداول رشته ها و مواد امتحانی آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۳۹۹»

 

به گزارش موسسه حقوقی رای مثبت به نقل از سازمان سنجش کشور- بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ می رساند، براساس قانون “سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی” مصوب ۹۴/۱۲/۱۸ مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین مصوبات “شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی” آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ با شرایط زیر برگزار خواهد شد. لذا ضرورت دارد تمامی متقاضیان ورود به دوره فوق در کلیه رشته های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در این آزمون شرکت نمایند. لازم به ذکر است پذیرش در اين آزمون براساس قانون مذکور و مطابق این اطلاعیه و همچنين شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون مذکور (که در زمان ثبت نام توسط این سازمان منتشر می شود) صورت خواهد گرفت. 

لازم به توضيح است عناوین رشته‌های امتحانی، رشته و گرایش های پذیرنده دانشجو، دروس امتحانی هر رشته و ضرایب هر درس كه قبلاً در تاريخ ۹۸/۰۷/۱۵ در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر شده بود با توجه به وصول اصلاحات به اين سازمان به شرح ذيل اصلاح مي‌گردد. به عبارت ديگر ملاك برگزاري آزمون براساس جداول عناوین رشته و گرايشهاي امتحانی، دروس و ضرايب امتحانی مطابق اطلاعات ذيل خواهد بود. 

«دریافت فایل جداول مربوط به مواد امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ فرمت PDF»

ضمناً با توجه به تغيير صورت گرفته در رشته‌امتحاني ۱۲۷۶- مجموعه مهندسی فناوری اطلاعات (IT) جدول مربوط به مواد امتحاني و ضرايب دروس اين رشته‌ امتحاني بصورت جداگانه به شرح ذيل اعلام مي‌گردد. لذا داوطلبان متقاضي اين رشته‌ امتحاني ضرورت دارد براساس اين اطلاعات نسبت به مطالعه مواد امتحاني اقدام نمايند.

«دریافت فایل جدول مربوط به مواد امتحانی رشته ۱۲۷۶- مجموعه مهندسی فناوری اطلاعات (IT) آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ فرمت PDF»

برچسب ها

  #اطلاعیه #سازمان_سنجش #سنجش #کارشناسی_ارشد #موسسه_حقوقی #موسسه_حقوقی_رای_مثبت #وکالت #وکیل #وکیل_دادگستری

تماس با ما

تلفن موسسه

موبایل

برگشت به منوی تماس ها

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها