وکیل خانم

در میان خیل عظیم وکلا درکشور که هر روز هم بر تعداد آن ها افزوده می شود؛ انتخاب یک وکیل خوب روز به روز دشوارتر و گیج کننده تر می شود. و البته دو نکته ی پایه ای و کلیدی که همه ی ما برای انتخاب وکیل به آن ها تکیه می کنیم عبارتند از: دانش و تجربه که وجود این دو مورد در یک وکیل بسیار حائز اهمیت خواهد بود. جستجوی وکیل خانم گاهی بیشتر از آقایان است زیرا موکلان خانم راحت تر هستند که با وکیل زن برای طلاق و مشاوره حقوقی خانواده همکاری داشته باشند.

وکلا از برخی جهات شبیه پزشکان هستند، آن ها باید امانتدار موکل خود باشند و صحبت ها و مشکلات موکلین خود را فاش نکنند. در برخی موارد افراد ترجیح می دهند با یک وکیل زن برای رسیدگی به دعاوی حقوقی یا کیفری خود مشورت کنند. دلیل این امر می تواند این باشد که وکلای زن در برخی موارد موضوع و مشکل را بهتر درک می کنند و بهتر از یک وکیل مرد می توانند به جنبه های مختلف رسیدگی کنند به خصوص وکیل خانواده زن بهتر می تواند مواردی مانند حضانت فرزندان و یا مواردی که مربوط به حقوق زنان می شود را درک کند، گرچه این یک حقیقت کلی نیست اما در برخی موارد می تواند صدق کند. یکی دیگر از دلایل مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری زن می تواند این باشد که موکل راحتتر می تواند موضوع خاص خود را با او در میان بگذارد.

وکیل خانم

مهمترین صفتی که موکل برای انتخاب وکیل باید به آن توجه کند اعتماد و امانت داری وکیل است.

  • شیوایی بیان
  • دانش و تخصص
  • اطلاعات به روز

بهترین وکیل خانم

گاهی دیده شده است که افرادی با سوء استفاده از نا آگاهی مردم، خود را وکیل دادگستری معرفی و مبالغ هنگفتی را به عنوان حق الوکاله از آنان دریافت کرده اند . در صورتی که، هیچ مجوزی برای وکالت در دادگاه ها نداشته و با وعده های پوچ و بی اساس از جمله وجود آشنایی با برخی افراد دارای نفوذ، اقدام به اخاذی و به اصطلاح کار چاق کنی کرده‌اند. به همین دلیل موکل باید پس ازکسب اطمینان از معتبر بودن پروانه وکالت و بررسی شخصیت و صلاحیت و مهارت‌های وکیل پایه یک دادگستری مورد نظر اقدام به بستن قرارداد با وی کند. یک وکیل دادگستری زن می تواند در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، ثبتی و ملکی به شما کمک کند.

اغلب در مواردی که طرف دعوا خانم است موکل به دلایل مختلف ترجیح می دهد از وکیل خانم استفاده کند. این انتخاب می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ، مانند درک بهتر وکیل از وضعیت موکل و سهولت در افشای جزئیات ، یا در نظر گرفتن موکل مبنی بر توجه بیشتر وکلا به جزئیات ، یا دلایل دیگر ایجاد شرایط برای موکلان ، چه مرد و چه زنان ترجیح می دهند یک وکیل خانم داشته باشند.

اگرچه ویژگیهای مهم و اساسی وکیل اعم از زن یا مرد شامل وفاداری و صداقت ، آگاهی از قوانین و مقررات مربوط و اطلاعات به روز ، هوش و حرفه ای بودن ، شجاعت و در عین حال صبر یکسان است ، اما در بسیاری از موارد ، به ویژه در پرونده های خانوادگی ، بسیاری از افراد نیاز به مشاوره حقوقی و انتخاب وکیل زن برای پیگیری پرونده دارند. به ویژه در جامعه ما ، به دلیل شرایط خاص اجتماعی ، برخی افراد نمی خواهند مسائل و مشکلات را بین زوجین با وکیل مرد مطرح کنند بنابراین یک وکیل خانم را انتخاب می کنند تا بتوانند با آن رو به رو کنند.

 

مزیت های همکاری با وکیل خانم

  • در اکثر پرونده هایی که موکل خانم است استفاده از یک وکیل زن برای او بسیار کمک کننده و آرام بخش خواهد بود زیرا او را هم جنس و هم فکر خود می داند و احساس می کند که از طرف یک وکیل زن بیشتر درک می شود.
  • زنان معمولا در پرونده از دقت و ریزبینی بالایی برخوردار هستند. بنابراین یک وکیل زن می تواند با دقت بالایی که دارد، پیچیدگی های پرونده ی شما را ببینید و بهترین راه حل را انتخاب نماید.
  • وکلای زن به خوبی می توانند با توجه به هوش اجتماعی و عاطفی بالایی که دارند از اقشار آسیب پذیر جامعه به خوبی دفاع کنند و بواسطه ی درک بالایی که دارند به موکل خود را کمک کنند.

چنانچه به دنبال یک وکیل خانم مجرب و با دقت بالا هستید  و یا نیاز به یک وکیل خانم در پرونده های خانواده از جمله طلاق دارید یا به صورت کلی تمایل دارید که پرونده ی شما توسط یک وکیل طلاق زن پیگیری گردد و به نتیجه مطلوب برسد، موسسه حقوقی وکلای رای مثبت بهترین گزینه برای شما خواهد بود، این موسسه مفتخر است که پرونده های بسیاری را در حوزه های مختلف حقوقی و قضایی توسط وکلای خانم خود به نتیجه رسانده است . در پایان لازم به ذکر است که در صورت نیاز به مشاوره با وکیل خانم و همکاری با ایشان با موسسه حقوقی رای مثبت تماس حاصل نموده تا پرونده ی شما توسط بانوان وکیل مجرب پیگیری و از حقوق شما دفاع گردد.

اطلاع رسانی
خبرم کن وقتی
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

برچسب ها

 

تماس با ما

تلفن موسسه

موبایل

برگشت به منوی تماس ها

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها